Оплата Корсунь-Шевченківський

1. Оберіть сервіс EasyPay для здійснення оплати.
2. Введіть номер особового рахунку (номер договору).
3. Введіть суму до поповнення (врахуйте комісію 3 грн). Натисніть «Підтвердити».
4. Оберіть спосіб оплати «Платіжні карти».
5. Введіть дані банківської карти. Натисніть «Сплатити».
6. Введіть код підтвердження (приходить в SMS).

Платіж буде зараховано на баланс впродовж 5 хвилин.

1. Авторизуйтесь в особистому кабінеті.
2. Оберіть меню «Грошові операції» – «Поповнення рахунку».
3. Введіть суму до поповнення. Натисніть «Далі».
4. В наступному вікні натисніть «Сплатити».
5. Оберіть метод оплати Visa, MasterCard, Privat24. Натисніть «Сплатити».
6. Оберіть метод оплати:

Visa, MasterCard – оплата через Райффайзен Банк Аваль
К оплате принимаются почти все платежные карты СНГ и Европы, а также карты НПС “ПРОСТОР”.

Visa, MasterCard (v2) – оплата через ПриватБанк
К оплате принимаются все платежные карты в любой валюте, а также через Privat24, Visa Checkout, MasterPass.

7. Введіть дані банківської карти.
8. Підтвердити платіж (код в SMS або в застосунку банку).

Платіж буде зараховано на баланс впродовж 5 хвилин.

1. Знайдіть в терминалі кнопку білого кольору із назвою Lan4ever.
2. Введіть номер особового рахунку (номер договору).
3. Внесіть кошти (врахуйте комісію терміналу).
4. Натисніть кнопку «Поповнити».
Платіж буде зараховано на баланс впродовж 5 хвилин.

 

Важливо!

Не обирайте для оплати кнопку синього кольору із назвою L4.NET.UA (ця кнопка призначена для інших сегментів мережі).
Ваш платіж може бути не зарахований.

Оплата у відділенні банку

  1. Надайте касиру квитанцію, де зазначено:
    – реквізити провайдера
    – номер особового рахунку абонента
    – адреса підключення
  2. Обов’язково перевірте правильність реквізитів.
  3. Зберігайте квитанцію, доки не впевнитесь, що платіж зараховано на баланс.

Оплата через інтернет-банк

  1. В системі інтернет-банк оберіть меню «Платіж за реквізитами».
  2. В меню заповніть інформацію:
    – назва провайдера ПП «ТРК «Міський телевізійний центр»
    – номер розрахункового рахунку IBAN
    – номер особового рахунку абонента
    – адреса підключення абонента
  3. Обов’язково перевірте правильність реквізитів.
  4. Зберігайте квитанцію, доки не впевнитесь, що платіж зараховано на баланс.

Платежі, здійснені через відділення банків, відділення Укрпошти або через системи інтернет-банк зараховуються на баланс абонента впродовж 3-х робочих днів.

Якщо Ви помилились номером Договору під час оплати – надішліть квитанцію на support@lan4ever.net.ua, і ми перерахуємо кошти на Ваш баланс. В листі вкажіть правильний номер Договору для зарахування.

Важливо! Зберігайте квитанції про сплату, доки не впевнитесь, що кошти зараховані на Ваш баланс.

Оберіть район