Користування послугою

Особистий кабінет користувача генерується автоматично в момент реєстрації Договору в системі.
Користувач – це Ваш номер Договору. Пароль система генерує автоматично (вказаний в Договорі).

Якщо Ви не знаєте пароль або хочете його змінити – зверніться в технічну підтримку одним із способів:

☎ зателефонуйте по одному з телефонів 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00
✉ напишіть на support@lan4ever.net.ua (вкажіть № Договору, ПІБ, адресу підключення)
✉ залиште заявку на сайті

Ваш тарифний план вказаний в Особистому кабінеті користувача, в розділі Інформація про користувача.
В полі Тарифний план вказана заявлена швидкість і сума абонентської плати.


Фактична швидкість може відрізнятись від заявленої і залежить від технічних параметрів мережі.

Змінити тарифний план можливо один раз на місяць, і тільки 1-го числа. Заявку на зміну тарифу потрібно подати завчасно (до 1 числа) одним із способів:

☎ зателефонуйте по одному з телефонів 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00
✉ напишіть на support@lan4ever.net.ua (не забудьте вказати № Договору, ПІБ, адреса підключення)
✉ залиште заявку на сайті
✉ залиште заявку зі свого Особистого кабінету.

Оновлення швидкості в тарифному плані здійснюється один раз на місяць, 1 числа. Вартість зміни тарифного плану – 20 грн.

Стан рахунку та історія операцій відображені в  Особистому кабінеті користувача.
Сума на Вашому рахунку зазначена в полі Депозит.

Історія зарахування та списання коштів на балансі зберігається в меню Фінансові операції.

Оплата за інтернет здійснюється авансовими платежами до 1 числа кожного місяця. Також рахунок можливо поповнювати і раніше – зараховані кошти зберігаються на Вашому балансі до моменту списання абонентської плати.
Списання абонентської плати здійснюється кожного місяця з 10 на 11 число о півночі.

⚠ Важливо! Інтернет не буде працювати, якщо у Вас негативний баланс (незалежно від суми заборгованості).

Поповнити баланс можливо будь-яким із способів:

  1. Cервіс UkrPays (оплата онлайн через Особистий кабінет). Зарахування коштів на рахунок – до 5 хвилин. Інструкція.
  2. Cервіс EasyPay (оплата онлайн). Зарахування коштів на рахунок – до 5 хвилин.
  3. Термінали самообслуговування «Ibox»«EasyPay», «City24». Зарахування коштів на рахунок – до 5 хвилин.
  4. Картки поповнення рахунку. Зарахування коштів на рахунок – до 5 хвилин. Інструкція.
  5. Оплата в касі банку або з  використанням онлайн-банкінгу. Для оплати Вам знадобляться платіжні реквізити. Зверніть увагу, що оплата через систему “Приват24” прирівнюється до платежів через банк.
    Зарахування коштів на рахунок – до 3х робочих днів.

⚠ Важливо! В призначенні платежу вкажіть № Договору, ПІБ та  адресу підключення, щоб кошти було зараховано правильно та вчасно. Зберігайте квитанції про сплату, поки не впевнитесь, що кошти зараховані на Ваш баланс.

Якщо на момент поповнення рахунку у Вас був негативний баланс і інтернет всеодно не працює, Вам потрібно почекати 1 годину (поки не оновиться інформація на сервері).

Якщо на Вашому балансі недостатньо коштів для користування послугою, а інтернет потрібен терміново – скористайтесь послугою «Робота в кредит» на 72 години.
Для активації послуги потрібно ввести логін і пароль від Особистого кабінету в спеціальну форму на сторінці блокування.
Доступ до інтернету активується на протязі 1 години, і буде працювати 72 години.

Скористуватись послугою можливо 1 раз на місяць. Послуга надається безкоштовно.

Якщо Ви помилились номером Договору під час оплати – надішліть фотографію квитанції в технічну підтримку. Отримавши квитанцію, ми перерахуємо кошти на Ваш баланс.
В листі вкажіть, що необхідно перевести платіж на Ваш номер Договору.

✉ напишіть на support@lan4ever.net.ua (не забудьте вказати № Договору, ПІБ, адресу підключення)
✉ залиште заявку з Особистого кабинету.

⚠ Важливо! Зберігайте квитанції про сплату, поки не впевнитесь, що кошти зараховані на Ваш баланс.

Якщо з якихось причин Ви не зможете деякий час користуватись інтернетом, Вам необхідно повідомити про це Провайдера. Це потрібно для того, щоб за період Вашої відсутності не нараховувалась абонентська плата.
Мінімальний термін призупинення послуги складає 1 місяць.

Вартість послуги: перші 3 місяці — безкоштовно. Наступні — 20 грн./міс., плата стягується за утримання в мережі.

 

Повідомити про призупинення можливо наступними способами:

☎ зателефонуйте по одному з телефонів 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00
✉ напишіть заяву і відправте сканкопію на support@lan4ever.net.ua
✉ залиште заявку на сайті
✉ залиште заявку з особистого кабінету.

Кожному абоненту мережі надається зовнішня статична або локальна статична ІР-адреса. IP-адреса закріплюється за реєстраційними даними абонента та відображена в Особистому кабінеті.

Зовнішня статична ІР-адреса унікальна для всієї мережі Інтернет, та не може використовуватись двома користувачами одночасно. Дозволяє отримати доступ до обладнання з будь-якої точки глобальної мережі Інтернет. Допоможе вирішити наступні завдання:

–  віддалений доступ до комп’ютеру, відеокамери та іншого обладнання
–  VPN-підключення (наприклад, VPN-підключення з дому до офісної мережі)
–  забезпечення зовнішнього доступу на сервер (Web-сервер або FTP-сервер)
–  використання клієнт-банку для доступу до банківських платіжних систем
–  авторизація на деяких онлайн-сервісах (наприклад, файлових сховищах)

Локальна статична ІР-адреса – дає можливість безперешкодно отримувати інформацію з мережі Інтернет, при цьому втрачається можливість іншого доступу до комп’ютера з мережі (наприклад, комп’ютер з такою IP-адресою не може використовуватися як веб-сервер).

IP-адреса, з якою Ви зараз знаходитесь в мережі 34.228.194.177

Дізнатись свої мережеві параметри Ви можете у відділі технічної підтримки:

☎ за телефонами 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00
✉ написати нам support@lan4ever.net.ua
✉ залишити заявку на сайті

Якщо Ви бажаєте отримати іншу зовнішню статичну IP-адресу, напишіть заяву і надішліть сканкопію або фото на пошту support@lan4ever.net.ua.
Вашу заяву буде розглянуто і у відповідь ми надамо Вам нові мережеві параметри.


* – вказана IP-адреса може відрізнятись від IP-адреси, закріпленої за Вашим Договором.

Щоб перевірити швидкість, яку Ви отримуєте від Провайдера, потрібно тимчасово відключити всі проміжні мережеві пристрої (роутери, точки доступу, і т.п.)

Підключіть мережевий кабель Провайдера безпосередньо до комп’ютера (або ноутбука), минаючи роутери, точки доступу та інше активне мережеве обладнання.

Запустіть тест швидкості.

Якщо тест швидкості інтернету показав результат нижчий, ніж заявлено в тарифному плані, не варто гарячкувати. Швидкість інтернету залежить від ряду факторів, таких як вид лінії зв’язку, завантаженість мережі в момент тесту, налаштування вашого комп’ютера, наявність програм, які постійно використовують інтернет-трафік.

Якщо ж результат тесту відрізняється від швидкості, зазначеної в тарифному плані, більш ніж на 20% – повідомте про це технічну підтримку одним із способів:

☎ зателефонуйте по одному з телефонів 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00
✉ напишіть на support@lan4ever.net.ua
✉ залиште заявку на сайті
✉ залиште заявку з особистого кабінету.