Поширені запитання

Особистий кабінет користувача генерується автоматично в момент реєстрації Договору в системі.
Користувач – це Ваш номер Договору.
Пароль система генерує автоматично.
Щоб дізнатись або змінити пароль – зверніться в тех.підтримку.

Ваш тарифний план вказаний в Особистому кабінеті користувача, в розділі Інформація про користувача.

В полі Тарифний план вказана заявлена швидкість і абонентська плата.

Змінити тарифний план можливо один раз на місяць, 1-го числа. Заявку на зміну тарифу потрібно подати завчасно (до 1 числа). Вартість зміни тарифного плану – 20 грн.

Стан рахунку зазначений в полі Депозит.

 


Оплата за інтернет здійснюється авансовими платежами до 1 числа кожного місяця. Можна поповнювати і раніше – зараховані кошти зберігаються на балансі до списання абонплати.

Списання абонентської плати здійснюється 10-го числа кожного місяця.

Якщо у Вас негативний баланс (незалежно від суми) – доступ до мережі буде обмежено. Якщо на момент поповнення був негативний баланс, для активації доступу зачекайте 1 годину (поки не оновиться інформація на сервері).

Поповнити баланс можливо будь-яким із способів:

✓ в центрах обслуговування клієнтів компанії, миттєво та без комісії
онлайн на сайті (зарахування – до 5 хвилин)
✓ термінали поповнення «Ibox»«EasyPay», «City24» (до 5 хвилин)
скретч-картою (до 5 хвилин)
✓ в касі банку або з використанням онлайн-банкінгу. Знадобляться платіжні реквізити. Зверніть увагу, оплата через систему «Приват24» прирівнюється до платежів через банк.
Зарахування коштів на рахунок – до 3-х робочих днів. Важливо! В призначенні платежу вкажіть № Договору, ПІБ та  адресу підключення, щоб кошти було зараховано правильно та вчасно.

Зберігайте квитанції про сплату, поки не впевнитесь, що кошти зараховані на Ваш баланс.

Якщо Ви помилились номером Договору під час оплати – надішліть квитанцію на support@lan4ever.net.ua, і ми перерахуємо кошти на Ваш баланс. В листі вкажіть правильний номер Договору для зарахування.

Важливо! Зберігайте квитанції про сплату, поки не впевнитесь, що кошти зараховані на Ваш баланс.

Якщо на Вашому балансі недостатньо коштів для користування послугою, а інтернет потрібен терміново – скористайтесь послугою «Робота в кредит» на 72 години.

Для активації послуги введіть логін і пароль від Особистого кабінету в спеціальну форму на сторінці блокування.

Доступ до інтернету активується на протязі 1 години, і буде працювати 72 години. Скористатись послугою можливо 1 раз на місяць, безкоштовно.

Якщо з якихось причин Ви не зможете деякий час користуватись інтернетом — повідомте нам. Це потрібно для того, щоб за період Вашої відсутності не нараховувалась абонентська плата.

Мінімальний термін призупинення послуги складає 1 місяць.
Вартість послуги: перші 3 місяці — безкоштовно. Наступні — 20 грн./міс., плата стягується за утримання в мережі.

Повідомити про призупинення можливо наступними способами:

☎ зателефонуйте 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00
✉ напишіть заяву і відправте на support@lan4ever.net.ua
✉ залиште заявку

Щоб перевірити швидкість, яку Ви отримуєте від Провайдера, потрібно тимчасово відключити проміжні мережеві пристрої (роутери, точки доступу, і т.п.). Підключіть мережевий кабель безпосередньо до ПК або ноутбука, минаючи роутери, точки доступу та інше активне мережеве обладнання.

Запустіть тест – кнопка «ВПЕРЕД»

Сервіс заміру Speedtest автоматично обирає найближчий до Вас тестовий сервер, керуючись Вашим місцезнаходженням. Для більш детального виміру швидкості рекомендуєтсья виконати кілька тестів із використанням різних тестових серверів.

Результати:

СКАЧАТЬ – показник швидкості отримання даних від сервера в мережі на Ваш пристрій.
ЗАГРУЗИТЬ – показник швидкості завантаження даних із Вашого пристрою в інтернет.
Ping – затримка реакції з’єднання, вимірюється в мілісекундах.
Jitter (Вібрація) – коливання показника ping.
Mbps – мегабіти на секунду – одиниця виміру швидкості з’єднання.

Якщо тест швидкості інтернету показав результат нижчий, ніж заявлено в тарифному плані, не варто гарячкувати. Швидкість інтернету залежить від ряду факторів, таких як вид лінії зв’язку, завантаженість мережі в момент тесту, налаштування вашого комп’ютера, наявність програм, які постійно використовують інтернет трафік.

Якщо ж результат виміру нижче від зазначеної в тарифному плані, більш ніж на 30% – повідомте про це в технічну підтримку одним із способів:

☎ зателефонуйте 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00.
✉ напишіть на support@lan4ever.net.ua або залиште заявку на сайті.

Кожному абоненту мережі надається зовнішня статична або локальна статична ІР-адреса. IP-адреса закріплюється за реєстраційними даними абонента та відображена в Особистому кабінеті.

Зовнішня статична ІР-адреса унікальна для всієї мережі Інтернет, та не може використовуватись двома користувачами одночасно. Дозволяє отримати доступ до обладнання з будь-якої точки глобальної мережі Інтернет. Допоможе вирішити наступні завдання:

–  віддалений доступ до комп’ютеру, відеокамери та іншого обладнання
–  VPN-підключення (наприклад, VPN-підключення з дому до офісної мережі)
–  забезпечення зовнішнього доступу на сервер (Web-сервер або FTP-сервер)
–  використання клієнт-банку для доступу до банківських платіжних систем
–  авторизація на деяких онлайн-сервісах (наприклад, файлових сховищах)

Локальна статична ІР-адреса – дає можливість безперешкодно отримувати інформацію з мережі Інтернет, при цьому втрачається можливість іншого доступу до комп’ютера з мережі (наприклад, комп’ютер з такою IP-адресою не може використовуватися як веб-сервер).

IP-адреса, з якою Ви зараз знаходитесь в мережі 81.162.226.116

Дізнатись свої мережеві параметри Ви можете у відділі технічної підтримки:

☎ за телефонами 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00
✉ написати нам support@lan4ever.net.ua
✉ залишити заявку на сайті

Якщо Ви бажаєте отримати іншу зовнішню статичну IP-адресу, напишіть заяву і надішліть сканкопію або фото на пошту support@lan4ever.net.ua.
Вашу заяву буде розглянуто і у відповідь ми надамо Вам нові мережеві параметри.


* – вказана IP-адреса може відрізнятись від IP-адреси, закріпленої за Вашим Договором.

Перезавантажте обладнання

Перше, що обов’язково потрібно зробити, якщо не працює інтернет – перезавантажити обладнання.

Роутер і конвертуючий пристрій може зависнути або дати збій в роботі. Деякі компоненти операційної системи комп’ютера так само можуть давати збої, що може привести до відключення інтернету. Перезавантаження цих пристроїв заново запустить їх роботу. Щоб перезавантажити обладнання:
✅ вимкніть блок живлення конвертуючого пристрою / роутера від розетки
✅ через 10 секунд увімкніть блок живлення в розетку
✅ дочекайтеся повного завантаження конвертуючого пристрою / роутера (до 1 хвилини).

У більшості випадків, проблема з відсутністю інтернету вирішується за допомогою перезавантаження обладнання.

Перевірте індикацію на обладнанні

На лицьовій стороні Вашого роутера розміщена панель індикаторів, які інформують Вас про роботу пристрою. Якщо жоден з індикаторів не підсвічується – необхідно перевірити чи увімкнено пристрій в розетку, також спробувати вставити блок живлення в іншу розетку.

Перевірте стан підключення роутера

Після перезавантаження обладнання, необхідно перевірити чи є підключення від обладнання провайдера до роутера. Для цього на роутері є спеціальний індикатор WAN, Internet або значок у формі планети з орбітою. Якщо індикатор не активний, то потрібно перевірити кабель, що з’єднує обладнання провайдера з роутером.

Перевірте стан підключення безпосередньо до комп’ютера (або ноутбука)

Підключення безпосередньо до ПК або ноутбука дозволяє локалізувати проблему. Налаштувати підключення можна самостійно за допомогою наведених нижче інструкцій:

1. Під’єднайте кабель інтернету у відповідний вхід на своєму ПК або ноутбуці.
2. Перевірте, чи розпізнає система нове підключення.

Якщо система визначає мережу як «Невизначена мережа» або «Без доступу до Інтернету» – значить підключення є, і тепер потрібно ввести мережеві параметри.

3. Введіть мережеві параметри в налаштуваннях адаптера.

Меню Пуск ➙ Панель керування ➙ Мережа та Інтернет ➙ Центр керування мережами і загальним доступом ➙ Зміни параметрів адаптера

Двічі клікніть на позначку «Підключення по локальній мережі» (або «Ethernet») – оберіть «Властивості»
У вікні «Підключення по локальній мережі: Властивості» оберіть пункт «IP версії 4 (TCP / IPv4)» і натисніть «Властивості».

У вікні «Властивості: IP версії 4 (TCP / IPv4)» увімкніть наступні опції:
«Використовувати наступну IP-адресу» і «Використовувати наступні адреси DNS-серверів»
Введіть свої персональні мережеві параметри у відповідні поля, натисніть «OK» і закрийте всі відкриті вікна.

Перевірте, чи оплачений у Вас інтернет

Інтернет не буде працювати, якщо у Вас негативний баланс, незалежно від суми заборгованості. Перевірити стан свого рахунку Ви можете в Особистому кабінеті користувача, навіть якщо доступ заблокований за несплату. Стан балансу відображається в рядку Депозит.

Відключення інтернету по балансу – одна з найчастіших причин, через які перестає працювати інтернет.

У разі, якщо Ви провели всі перераховані вище дії і все одно немає з’єднання з інтернетом, в терміновому порядку зверніться до служби технічної підтримки:

☎ зателефонуйте: 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00
✉ залиште заявку на сайті

Налаштування роутера здійснюється в 4 етапи:

✅ підключіть роутер
✅ увійдіть у веб-інтерфейс
✅ введіть мережеві параметри
✅ налаштуйте бездротовий режим

Підключіть роутер

Для використання роутера, його потрібно підключити і налаштувати. Правильне підключення роутера полягає в наступному:
• підключіть роутер до живлення
• кабель провайдера підключіть в роз’єм WAN (як правило, синього кольору)
• кабель, який з’єднує роутер і комп’ютер, підключіть в будь-який з роз’ємів LAN

Виконайте вхід у веб-інтерфейс

⚠ Важливо! Для налаштування роутера параметри мережевого адаптера ПК або ноутбука мають бути налаштовані в режимі “Отримати IP-адресу автоматично”.

Для налаштування роутера, потрібно увійти в його систему. Запустіть інтернет-браузер, який зазвичай використовуєте (Chrome, Internet Explorer або інший).
В браузері введіть адресу 192.168.0.1 або 192.168.1.1 і натисніть Enter. Базові налаштування авторизації – логін: admin пароль: admin.

Оберіть тип підключення і введіть мережеві налаштування

В меню налаштувань потрібно обрати Мережа (Network).
Тип підключення: Статичний IP (Static IP).
Мережеві налаштування Ви можете дізнатись в Договорі або у відділі технічної підтримки.

Налаштування бездротового режиму (Wi-Fi)

Вкажіть ім’я для Вашої домашньої Wi-Fi мережі (SSID).

Захистіть свою Wi-Fi мережу паролем (користуйтеся шифруванням WPA2 / PSK).

Після виконання всіх дій налаштування роутера закінчено. Тепер, щоб підключитися до роутера використовуйте кабельне підключення LAN або бездротове Wi-Fi.
Для бездротового підключення до роутера, увімкніть модуль Wi-Fi на вашому пристрої (ноутбуці, смартфоні, планшеті, телевізорі) і скористайтеся пошуком мереж.