Самостійна діагностика та налаштування підключення

Перезавантажте обладнання

Перше, що обов’язково потрібно зробити, якщо не працює інтернет – перезавантажити обладнання.

Роутер і конвертуючий пристрій може зависнути або дати збій в роботі. Деякі компоненти операційної системи комп’ютера так само можуть давати збої, що може привести до відключення інтернету. Перезавантаження цих пристроїв заново запустить їх роботу. Щоб перезавантажити обладнання:
✅ вимкніть блок живлення конвертуючого пристрою / роутера від розетки
✅ через 10 секунд увімкніть блок живлення в розетку
✅ дочекайтеся повного завантаження конвертуючого пристрою / роутера (до 1 хвилини).

У більшості випадків, проблема з відсутністю інтернету вирішується за допомогою перезавантаження обладнання.

Перевірте індикацію на обладнанні

На лицевій стороні Вашого роутера розміщена панель індикаторів, які інформують Вас про роботу пристрою.

Якщо жоден з індикаторів не підсвічується – необхідно перевірити чи увімкнено пристрій в розетку, також спробувати вставити блок живлення в іншу розетку.

Перевірте стан підключення роутера

Після перезавантаження обладнання, необхідно перевірити чи є підключення від обладнання провайдера до роутера. Для цього на роутері є спеціальний індикатор WAN, Internet або значок у формі планети з орбітою.

Якщо індикатор не активний, то потрібно перевірити кабель, що з’єднує обладнання провайдера з роутером.

Перевірте стан підключення безпосередньо до комп’ютера (або ноутбука)

Підключення безпосередньо до ПК або ноутбука дозволяє локалізувати проблему. Налаштувати підключення можна самостійно за допомогою наведених нижче інструкцій:

1. Під’єднайте кабель інтернету у відповідний вхід на своєму ПК або ноутбуці.

2. Перевірте, чи розпізнає система нове підключення.

Якщо система визначає мережу як “Невизначена мережа” або “Без доступу до Інтернету” – значить підключення є, і тепер потрібно ввести мережеві параметри.

3. Введіть мережеві параметри.

Меню “Пуск” ➙ Панель керування ➙ Мережа та Інтернет ➙ Центр керування мережами і загальним доступом ➙ Зміни параметрів адаптера

Двічі клікніть на позначку «Підключення по локальній мережі» (або «Ethernet») – оберіть «Властивості»
У вікні «Підключення по локальній мережі: Властивості» оберіть пункт «IP версії 4 (TCP / IPv4)» і натисніть «Властивості».

У вікні «Властивості: IP версії 4 (TCP / IPv4)» увімкніть наступні опції:
«Використовувати наступну IP-адресу» і «Використовувати наступні адреси DNS-серверів»
Введіть свої персональні мережеві параметри у відповідні поля, натисніть «OK» і закрийте всі відкриті вікна.

Якщо після всіх виконаних дій інтернет все ще не працює – повідомте про це в технічну підтримку одним із способів:

☎ зателефонуйте по одному з телефонів 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00
✉ напишіть на support@lan4ever.net.ua (не забудьте вказати № Договору, ПІБ та адресу)
✉ залиште заявку на сайті
✉ залиште заявку з особистого кабінету.

Перевірте, чи оплачений у Вас інтернет

Інтернет не буде працювати, якщо у Вас негативний баланс, незалежно від суми заборгованості. Перевірити стан свого рахунку Ви можете в Особистому кабінеті користувача, навіть якщо доступ заблокований за несплату. Стан балансу відображається в рядку Депозит.

Відключення інтернету по балансу – одна з найчастіших причин, через які перестає працювати інтернет.

У разі, якщо Ви провели всі перераховані вище дії і все одно немає з’єднання з інтернетом, в терміновому порядку зверніться до служби технічної підтримки будь-яким із способів:

☎ зателефонуйте по одному з телефонів 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00
✉ напишіть на support@lan4ever.net.ua
✉ залиште заявку на сайті
✉ залиште заявку з особистого кабінету.

Щоб перевірити швидкість, яку Ви отримуєте від Провайдера, потрібно тимчасово відключити проміжні мережеві пристрої (роутери, точки доступу, і т.п.)

Підключіть мережевий кабель провайдера безпосередньо до комп’ютера (або ноутбука), минаючи роутери, точки доступу та інше активне мережеве обладнання.

Запустіть тест швидкості.

Якщо тест швидкості інтернету показав результат нижчий, ніж заявлено в тарифному плані, не варто гарячкувати. Швидкість інтернету залежить від ряду факторів, таких як вид лінії зв’язку, завантаженість мережі в момент тесту, налаштування вашого комп’ютера, наявність програм, які постійно використовують інтернет трафік.

Якщо ж результат виміру відрізняється від швидкості, зазначеної в тарифному плані, більш ніж на 30% – повідомте про це в технічну підтримку одним із способів:

☎ зателефонуйте по одному з телефонів 098-786-69-66, 050-983-12-58, 063-820-00-63, 044-384-46-00
✉ напишіть на support@lan4ever.net.ua
✉ залиште заявку на сайті
✉ залиште заявку з особистого кабінету.

Налаштування роутера здійснюється в 4 етапи:

✅ підключіть роутер
✅ увійдіть у веб-інтерфейс
✅ введіть мережеві параметри
✅ налаштуйте бездротовий режим

Підключіть роутер

Для використання роутера, його потрібно підключити і налаштувати. Правильне підключення роутера полягає в наступному:
• підключіть роутер до живлення
• кабель провайдера підключіть в роз’єм WAN (як правило, синього кольору)
• кабель, який з’єднує роутер і комп’ютер, підключіть в будь-який з роз’ємів LAN

Виконайте вхід у веб-інтерфейс

⚠ Важливо! Для налаштування роутера параметри мережевого адаптера ПК або ноутбука мають бути налаштовані в режимі “Отримати IP-адресу автоматично”.

Для налаштування роутера, потрібно увійти в його систему. Запустіть інтернет-браузер, який зазвичай використовуєте (Chrome, Internet Explorer або інший).
В браузері введіть адресу 192.168.0.1 або 192.168.1.1 і натисніть Enter. Базові налаштування авторизації – логін: admin пароль: admin.

Оберіть тип підключення і введіть мережеві налаштування

В меню налаштувань потрібно обрати Мережа (Network).
Тип підключення: Статичний IP (Static IP).
Мережеві налаштування Ви можете дізнатись в Договорі або у відділі технічної підтримки.

Налаштування бездротового режиму (Wi-Fi)

Вкажіть ім’я для Вашої домашньої Wi-Fi мережі (SSID).

Захистіть свою Wi-Fi мережу паролем (користуйтеся шифруванням WPA2 / PSK).

Після виконання всіх дій налаштування роутера закінчено. Тепер, щоб підключитися до роутера використовуйте кабельне підключення LAN або бездротове Wi-Fi.
Для бездротового підключення до роутера, увімкніть модуль Wi-Fi на вашому пристрої (ноутбуці, смартфоні, планшеті, телевізорі) і скористайтеся пошуком мереж.